Biohumus direct de la natura

Year: 2017

Povestea Go Biohumus începe în 2008 într-un sat pitoresc aproape de Timișoara unde Iosif Reiter și Marian Merloi, înspirați după un model austriac, pun bazele la un fertilizant natural pe baza de gunoi de grajd, destinat agriculturii ecologice.

Noi ne-am ocupat de strategia de brand si am livrata identitatea vizuala, mape de prezentare, ambalaje, website.

Pentru a prezenta cat mai simplu si reprezentativ ceea ce fac ei, am venit cu sloganul “Direct de la natura” care arata cat de natural este acest produs si cat de importante sunt radacinile (biohumusul) in realizarea unui produs 100% natural.

In realizarea logo-ului am mers pe 2 culori reprezentative, maro (pamant) si verde (bio, viata sanatoasa) iar ca simbol am desenat o rama si puncte rotunde care arata un sol sanatos si productiv.

Website-ul respecta identitatea de brand si prin continut ne-am concentrat sa educam piata cu privire la beneficiile biohumusului si sa aratam cat mai transparent cum se realizeaza acest produs.

Brand Strategy

Brand Design

Webdesign

Visit Website